Heldere communicatie in een webshop

Heldere communicatie in een webshop is van groot belang!

communicatie-webshop

Uw bezoekers zullen terugschrikken wanneer uw webwinkel er anoniem uit ziet, dat wil zeggen dat consumenten niet op zoek moeten naar een telefoonnummer van uw webshop, hiermee neemt de wantrouwen binnen uw webshop alleen maar toe en zal een consument niet snel overgaan tot het bestellen van een product. Ook is het van groot belang dat u duidelijk communiceert naar uw klanten omtrent de levertijden, verzendkosten en het retourbeleid van de bestelde producten. Om deze communicatie met uw klanten helder te laten verlopen hebben wij een F.A.Q. module in onze webwinkel software geplaatst waar de klant direct terecht kan voor de “Meest gestelde vragen”. Deze module is overzichtelijk en indien u deze correct invult een absolute toevoeging voor een heldere communicatie met uw webwinkel bezoekers.

Communicatie met dropshipping

Indien u gebruik maakt van dropshipping (uw producten worden rechtsreeks verzonden via de leverancier) dan is het van groot belang dat u duidelijke afspraken maakt over verzending en levering van de producten naar uw klanten. Indien dit niet duidelijk is afgesproken kan dit leiden tot ergernis bij de klanten die bij u het product hebben besteld en zullen u dus ook verantwoordelijk houden voor de correcte levering

Top